Het resultaat van je online campagnes is niet voldoende. Er is weinig interactie. De banners moeten meer opvallen. Rich media banners zijn interactief, overtuigen de bezoeker en sluiten aan op de behoefte van de bezoeker.
Voordelen van Rich Media
- Trekt de aandacht van de bezoeker
- Het geeft een genuanceerde boodschap
- Meer ruimte voor afbeeldingen en de boodschap
- Kan een video bevatten
- Het zorgt voor een interactieve ervaring
Rich media brengt interactie
Rich Media is een vorm van display advertising waarbij interactiviteit een belangrijke rol speelt. Veel bedrijven werken met de standsaard bannermaten en simpele 2D statische afbeeldingen. Je bent er vast wel eens een tegengekomen, banners die soms heel je scherm overnemen. Hij kan als irritant worden ervaren, maar deze banners hebben wel een 3x zo’n hoge interactie dan standaard banners. Hieronder staat een voorbeeld van een mobiele rich media advertentie.
Nieuwe mogelijkheden
Rich Media is uitermate geschikt om de naamsbekendheid van jouw bedrijf of product te vergroten. Laat potentiële klanten op basis van segmentatie kennismaken met jouw product of dienst. Dit kun je, zoals gezegd, doen op verschillende manieren. De meest populaire formaten zijn.
- Take-Over
- Header
- Slider
- Billboard
- Layer
Creëer naamsbekendheid
Rich Media advertenties zijn super interessant om naamsbekendheid te genereren onder je doelgroep.
Rich media is ook inzetbaar voor remarketing. Hiermee zorg je ervoor dat je een bepaalde boodschap alleen getoond wordt aan bezoekers die jouw website hebben bezocht. Gaaf he?
Meer weten over Rich Media advertising?
We gaan je meteen helpen. Neem telefonisch of via het formulier contact met ons op.