FNGRPRNTS & Fingerspitz slaan de handen ineen

leestijd 3 minuten
25 juni 2020

Het Nederlandse lifestyle merk Oolaboo heeft recentelijk FNGRPRNTS ontwikkeld. Het is een antwoord op de vraag van de consument; die steeds meer voorkeur geeft aan producten of diensten die toegesneden zijn op de individuele behoeften en wensen. Gepersonaliseerde haarcosmetica is in de beautywereld de volgende grote stap. Om het succes van online groei verder door te zetten, kiest FNGRPRNTS voor online marketing bureau Fingerspitz. Het bureau gaat aan de slag met een social strategie. 

FNGRPRNTS is het nieuwe merk voor gepersonaliseerde haarverzorging. Zij hebben onderzoek gedaan naar haarproblemen onder vrouwen en hebben een nieuw concept op de markt gebracht: persoonlijke shampoo op basis van vooraf geselecteerde haar doelen. Lang werd er onderzoek gedaan naar de juiste ingrediënten en het in elkaar zetten van de perfecte formules. Nu werd het tijd voor een partner in online marketing om het geheel op de markt te zetten. Zo werd het partnership tussen FNGRPRNTS en Fingerspitz een feit!

Veel vrouwen zijn niet op de hoogte dat het personaliseren van haarproducten mogelijk is. Terwijl elk type haar zo verschillend is! Hier gaat FNGRPRNTS in samenwerking met Fingerspitz verandering in brengen met een uitgebreide social strategie, om de producten bij de doelgroep onder de aandacht te brengen. Het doel is om zo veel mogelijk vrouwen in Nederland bekend te maken met de persoonlijke shampoo en conditioner van FNGRPRNTS. We willen hen uitdagen het verschil te gaan merken met een one size fits all shampoo. 

Ellen Wilmink, Communication Manager bij FNGRPRNTS: “A goal without a plan is just a wish. We hebben er alle vertrouwen in dat we met het heldere plan van Fingerspitz flinke stappen kunnen zetten richting het verwezenlijken van onze dromen!”

Louise IJpelaar, Account Manager bij Fingerspitz, vertelt enthousiast over wat de samenwerking in de toekomst voor hen brengt: 

“Door de passie en het enthousiasme van het FNGRPRNTS team, wilde ik het liefst gisteren nog starten met dit project. Ze hebben echt alles tot in detail doordacht. Ik weet nog dat ik langs kwam en de prachtige verpakking van de flesjes op tafel stond. Ik kan niet wachten om alle positieve reacties van vrouwen voorbij te zien komen nadat ze hun eigen persoonlijke shampoo hebben geprobeerd!” 

Over Fingerspitz

Fingerspitz is een allround online marketing bureau met kantoren in Breda en Eindhoven. In 2011 zijn zij begonnen met twee man en inmiddels uitgegroeid naar 45+ specialisten in search, social, analytics, conversie, marketing automation, content creatie en meer. Door samen te werken vanuit de klantdoelstellingen, komt Fingerspitz tot een toegespitste strategie en kanaalmix, met als doel samen de beste resultaten te behalen.  

Over FNGRPRNTS

FNGRPRNTS is het nieuwe merk voor gepersonaliseerde haarverzorging. Zij zijn onderdeel van Oolaboo, een sterke speler in de markt als B2B leverancier in beauty producten. Ze hebben inmiddels meer dan 200 verkooppunten in Nederland. FNGRPRNTS is ontwikkeld als antwoord op de vraag van de consument, die steeds meer de voorkeur geeft aan producten en diensten die zijn toegesneden op de individuele behoeften en wensen. Door middel van een online test krijg je de mogelijkheid om jouw haar kenmerken in te vullen en je eigen preferenties te kiezen. Op basis daarvan wordt er een shampoo gecreëerd die perfect bij jouw haar wensen past.

Lees meer over