Kwalitaria vindt in Fingerspitz partner voor online groei

leestijd 3 minuten
25 juni 2020

De bekende cafetariaformule Kwalitaria gaat een strategisch partnership aan met Fingerspitz Online Marketing. Kwalitaria is een franchiseformule van Franchise Friendly Concepts (FFC), waar ook Délifrance onderdeel van is.

Kwalitaria, met meer dan 130 locaties een begrip in heel Nederland, vindt in Fingerspitz de ultieme online partner voor de toekomst. Want Kwalitaria is ambitieus: dankzij de toename van digitale kanalen, ontstaan er nieuwe manieren waarop liefhebbers van kwalitatief écht lekker eten bereikt en geactiveerd worden. Ook het aankoopproces en de consumptie van lekker eten verandert: steeds meer bestellingen worden online gedaan. Fingerspitz wordt dan ook uitgedaagd om het gehele online én offline kanaal van Kwalitaria te boosten, dankzij de juiste inzet van data, tools en online kanalen.

 Ramez Khader, Manager Customer Success bij Fingerspitz, is trots op de samenwerking. “Het is altijd mooi om voor een bekende, gevestigde naam te mogen werken. We zien ontzettend veel kansen voor Kwalitaria om te groeien in de toekomst. Bovendien hebben we al veel ervaring met omnichannel trajecten, waarbij zowel het online als offline kanaal bijdragen aan de groei van het merk Kwalitaria.”

Kwalitaria, écht lekker eten

De producten van Hollandse bodem van Kwalitaria zijn al ruim 25 jaar nét even anders, en daardoor bijzonder lekker. Als meest vooruitstrevende cafetariaformule van Nederland besteden ze aandacht aan kwaliteit én duurzaamheid. Zo worden de burgers van Hollands MRIJ-rundvlees gemaakt, belegd met verse toppings en geserveerd op een biologisch broodje van Hollands graan. Bij een groot deel van de sfeervolle 130 locaties in Nederland kan ook online besteld worden. Wel zo makkelijk.

Martijn Boone kijkt uit naar de samenwerking met Fingerspitz: “Ik zie de customer journey als basis voor de omnichannel strategie. Samen met Fingerspitz gaan we de clicks en bricks combineren. Snacks verkopen met de ultieme klantbeleving!

Over Fingerspitz

Fingerspitz is een snelgroeiend, datagedreven online marketing bureau, met kantoren in Breda en Eindhoven. Inmiddels werken er 40+ specialisten in search, social, analytics, conversie, automation, video en meer. In november 2018 won Fingerspitz de award voor Beste agency (<50 fTE) van Nederland, tijdens de Dutch Search Awards.

Fingerspitz werkt momenteel samen met onder andere Plein.nl, Hubo en Pronto Wonen. Voor Hubo word offline winkelbezoeken voor de 220 lokale ondernemers, verspreid door heel Nederland, te stimuleren én inzichtelijk te maken in Google Ads, een belangrijk kanaal voor dit soort trajecten. Ook voor Pronto Wonen wordt een omnichannel strategie met succes toegepast, om zowel het online als offline kanaal te boosten.

Lees meer over