• Checklist: is jouw blog SEO-proof?

    Bloggen kost veel tijd. Het zou ontzettend zonde zijn als al die tijd voor niets is. Je doel is namelijk: goed gevonden worden op Google. Een ontzettend groot aandeel van je totale traffic komt vanuit deze zoekmachine. En mensen die op Google zoeken, hebben een kans op conversie van maar liefst 14,6%! Je doet het […]

  • Online content in de B2B

    Wist je dat maar liefst 70% van het beslissingstraject in de B2B plaatsvindt op het internet? Het is dan ook niet verrassend dat content marketing de topprioriteit heeft voor B2B-marketeers voor de komende jaren. Maar liefst 79% gaat aan de slag met online lead generatie. Kwalitatieve content die relevant is voor je doelgroep, en ook nog […]

  • Content Channel Matrix

    Wanneer je aan de slag gaat met content creatie moet je aan veel verschillende zaken denken. Wat is je boodschap, wie moet die de wereld in brengen en via welk platform wil je jouw informatie delen? Met behulp van de Content Channel Matrix creëer je een duidelijk overzicht voor jezelf en je collega’s.