Fingerspitz en Kwalitaria winnen Global Search Award

leestijd 1 minuut
14 juli 2021

Fingerspitz wint samen met cafetariaformule Kwalitaria een Global Search Award! De uitreikingen worden gezien als dé wereldwijde zoekmachine marketing awards binnen de digitale industrie.

De Global Search Awards erkent en beloont de impact die PPC, SEO en Content Marketing over de hele wereld hebben. Wereldwijd werden agencies met een case in één van deze categorieën uitgedaagd om deel te nemen.  

De awards belonen search agencies die bedrijven transformeren door middel van innovatieve campagnes die zich onderscheiden van de massa: innovatieve en cutting-edge software en mensen die hebben overwonnen in diverse digitale landschappen.

Als winnaar in de categorie ‘best local campaign SEO’ ontving Fingerspitz met de Kwalitaria case een gouden onderscheiding. Door een slimme toepassing van een gecombineerde branding campagne, heeft Kwalitaria de Coronacrisis doorstaan én hebben de campagnes ervoor gezorgd dat hun online omzet met bijna 70% is gegroeid!

We zijn met het behalen van deze digitale trofee goed op dreef. Op 9 juli behaalden wij ook al een eerste plek binnen in de categorie ‘Most Innovative Campaign’ bij de Digital Marketing Awards 2021 met de SEO Pinterest case voor Bruynzeel Keukens. 

Lees meer over