Personalisatie. Inmiddels al een aantal jaar een belangrijk thema binnen online marketing. Sommige organisaties maken hier al gretig gebruik van. Bij anderen staat het in de kinderschoenen.

Cijfers liegen niet: 70% van de consumenten raakt gefrustreerd van irrelevante emails. 71% hekelt een niet-gepersonaliseerde shopervaring. En zelfs 91% zegt dat ze liever shoppen bij een merk dat gepersonaliseerde aanbiedingen biedt (Forbes).

Hoe staan we ervoor in Nederland? Zijn we op de goede weg? Gebruiken we de juiste tools? En hoe is de status in jouw branche? Tijd om erachter te komen.

Draag bij, krijg waardevolle inzichten terug

Dit is wat je moet doen:

  1. Vul de vragenlijst in. Kleine moeite, want het kost je slechts 3 minuutjes.
  2. Ontvang alle benchmarkcijfers. Ook die over jouw concurrenten: we segmenteren op branches, bedrijfsgroottes en doelstellingen.
  3. Ontvang ook de Personalization 101. Dit is dé kickstart-guide die je nodig hebt om te starten met personaliseren – óók zonder nieuwe tooling.

Je gegevens worden anoniem verwerkt in het benchmarkrapport en voor niets anders gebruikt dan hetgeen waar je toestemming voor geeft.

Meer over Mike

Als data de toekomst heeft, laat het dan voor je werken.

Mike Walter
Accountmanager Data & Automation