Off-site Webexperience (presentatie E-sites Sessies)

Afgelopen woensdag werd ik gevraagd om te spreken op de E-sites Sessies over het verbeteren van de off-site web experience. Oftewel, hoe verbeter je de beleving voor de doelgroep voordat ze in contact komen met je website? Het doel hiervan is het creëren van een positieve beleving die resulteert in meer bezoekers en uiteindelijk ook conversies (leads, sales etc).

Het succes van een positieve beleving wordt gekenmerkt door vier factoren in de off-site communicatie: consitentie, flexibiliteit, toegevoegde waarde en differentiatie (doelgroepfocus). In de onderstaande presentatie vind je een aantal voorbeelden met do’s en don’ts.

Off-Site webexperience  

View more presentations from Fingerspitz Online Marketing

Mis je het verhaal in de bovenstaande presentatie en zijn er vragen? Stuur ons dan een berichtje!

Meer informatie over de E-Sites Sessies vind je hier: e-sitessessies.nl.

Meer over Jaap

Het mooie aan ons is dat wij echt meedenken over álle mogelijkheden.

Jaap Jacobs
Managing director