Cost Data Importer

Bekijk de kosten en ROI van alle advertentiekanalen direct in Google Analytics. Dit kan eenvoudig met de Cost Data Importer van Fingerspitz. Speciaal ontwikkeld om bedrijven meer inzicht te geven in de kosten en opbrengsten per kanaal.

Bespaar geld
Vergelijk de advertentiekosten van kanalen, zoom in op campagnedetails binnen Google Analytics, verdeel budgetten en maximaliseer bijvoorbeeld de Return On Ad Spend (ROAS).

Bespaar tijd
Rapporteer rechtstreeks vanuit Google Analytics (of Google Data Studio). Inloggen op alle kanalen om cijfers te controleren en te verzamelen is niet meer nodig.

Gegevens uit verschillende bronnen importeren
Cost Data Importer haalt automatisch de dagelijkse campagnegegevens (inclusief kosten, impressies en kliks) op van verschillende advertentieplatformen en stuurt deze door naar Google Analytics. In combinatie met bestaande conversiegegevens (doelconversies, offline conversies en e-commerce verkoop), krijg je direct inzicht in de CPA, ROI of ROAS van alle kanalen, campagnes, zoektermen en advertenties.

De voordelen op een rij:

  • Bekijk de werkelijke ROI van alle kanalen in het vertrouwde Google Analytics.
  • Zoom in op de campagnedetails direct vanuit Google Analytics
  • Heralloceren van budgetten naar de meest waardevolle kanalen en producten
  • Maak snel rapporten in Google Data Studio met de resultaten van alle campagnes

Wat hebben we nodig?

  • Toegang tot het Google Analytics-account
  • We gebruiken alleen officiĆ«le API’s
  • Toegang tot advertentieaccounts