Digital Analytics

Digital Analytics zorgen voor nieuwe kansen en klanten

Je wilt succesvol zijn. Winstgevend optimaliseren. Zodat je uiteindelijk de beste beslissingen maakt. En meer leads, sales of je Customer Lifetime Value (CLV) verhoogt.

Alles hangt samen met het bijhouden en analyseren van je statistieken. Zonder afhankelijk te zijn van third-party cookies. Privacyvriendelijk adverteren en je conversies meten is een uitdaging. Tenzij je slim aan de slag gaat met bijvoorbeeld Google Analytics 4. Alleen zo herken je problemen en signaleer je kansen voor nieuwe klanten. 

Fingerspitz benut de groeicapaciteit van jouw data

Vanuit jouw doelen bepalen we de statistieken die aandacht nodig hebben. Zodat je niet verdrinkt in de hoeveelheid data en échte kansen misloopt. Welke software programma’s helpen daarbij? Samen met jou bekijken we wat past bij jouw organisatie. 

Op basis van een uitgebreid meetplan richten we je Google Analytics 4 in. We helpen je om de inzichten te begrijpen. Door onze dataverzameling, via periodieke rapportages óf real-time dashboarding, begrijp jij welke acties nodig zijn om te verbeteren. En je collega’s natuurlijk. Naast je meetbaarheid, verrijken we jouw web analytics data via Google Tag Manager. En met onze Cost Data Importer zie je meteen wat de kosten en opbrengsten zijn vanuit andere advertentieplatformen.

Maar ook het segmenteren van jouw belangrijkste doelgroepen op basis van website gedrag mag niet ontbreken. Zo stellen we alerts in op inzichten die regelmatig stijgen of dalen. Zo ben je altijd op de hoogte van veranderingen.

Waarom klanten met Fingerspitz werken?

  • Fingerspitz is officieel premium partner van Google.. Maar we duiken voor jou ook graag in andere digital analytics tools!
  • Met onze partner Tracedock gaan we de strijd aan tegen geblokkeerde data, door adblockers, ETP- en ITP technologie.
  • Of bieden wij mogelijkheden voor het implementeren van server-side tracking via Google Tag Manager.
  • Begeleiding van ervaren data experts op het gebied van e-commerce, business-to-business of direct-to-consumer business. 50 collega’s werken keihard voor maximale resultaten.
  • We zijn flexibel, multidisciplinair en werken volgens een hypothese-gedreven groeistrategie. Dat betekent veel experimenteren en streven naar 1% groei iedere dag.
  • Innovatiekracht! Fingerspitz is de laatste jaren 4 keer bekroond als beste bureau van Nederland. Samen met onze klanten winnen we de meest creatieve en innovatieve cases.
  • Gemiddeld beoordelen onze klanten ons met een 9,6.

Onze aanpak leidt tot langdurige en award-winnende samenwerkingen. Bekijk onze prijzenkast. Verder werken wij samen met de volgende digital analytics tools:

Wat wil je vandaag doen?

1. Jullie inschakelen als data experts

Wil je sparren over jouw groeistrategie? En ben je benieuwd wat onze experts voor je kunnen betekenen? Plan een eerste (telefonische) kennismaking in en we komen er zo achter!

2. Meer weten over jullie aanpak

Het is ons doel om samen met onze klanten iedere dag 1% te groeien. Aan de hand van datagedreven inzichten, verrassende ideeën en slimme experimenten. Lees hier meer over growth marketing. Of word lid van onze Growth Lab community. En vergeet niet onze Growth Marketing Cursus!

3. Gewoon contact opnemen

Heb je een vraag over iets anders? Bel ons op 076-7630600 of stuur een berichtje via onze cases.