B2B attributie: hoe creeër je inzicht en maak je keuzes in content en kanalen? (Whitepaper)

Als het goed is, zou je moeten weten dat attributie een enorm belangrijk onderwerp is voor B2B marketeers. Echter wordt attributie zo nu en dan nog wel eens onderschat, maar in de praktijk blijkt dat attributie van onschatbare waarde is. Helemaal wanneer je je keuze voor bepaalde kanalen en content wilt inrichten en naderhand wilt optimaliseren.

Download Meer info

  • Attributie kan jou helpen om een ijzersterke online strategie te creëren.

  • Attributie kan helpen bij het geven van inzicht in de keuze voor content en kanalen.

Als het goed is, zou je moeten weten dat attributie een enorm belangrijk onderwerp is voor B2B marketeers. Echter wordt attributie zo nu en dan nog wel eens onderschat, maar in de praktijk blijkt dat attributie van onschatbare waarde is. Helemaal wanneer je je keuze voor bepaalde kanalen en content wilt inrichten en naderhand wilt optimaliseren.

Want wat brengen je marketingactiviteiten nou eigenlijk op? Wanneer je marketing écht goed wilt doen en toekomstbestendig wilt maken, is attributie onmisbaar. Wellicht dat attributie voor sommigen een complex onderwerp is, maar wanneer je de basics kent, zal je zien hoeveel je uit dit onderwerp kunt halen. Begin met attributie, ook al is het klein en het zal je waardevolle inzichten geven!

Heb je nog vragen of wil je persoonlijk advies over attributie? Onze specialisten staan voor je klaar en helpen jou graag verder. Aarzel niet en neem contact met ons op