CDP, wat kun je ermee? (Webinar)

Een Customer Data Platform (CDP) verzamelt klantdata uit al je databronnen — zoals je website, advertentiekanalen, CRM en meer -, om hier één robuust, 360 graden klantprofiel van te maken. Het systeem “bevrijdt” als het ware je data uit de ingewikkelde, ongrijpbare tech stack. De data die je bewust of soms onbewust verzamelt, is veel waard.

Download Meer info

  • Met een CDP krijg je weer overzicht in je spinnenweb aan data.

  • Een 360 klantprofiel om mee aan de slag te gaan.

Een Customer Data Platform (CDP) verzamelt klantdata uit al je databronnen — zoals je website, advertentiekanalen, CRM en meer -, om hier één robuust, 360 graden klantprofiel van te maken. Het systeem “bevrijdt” als het ware je data uit de ingewikkelde, ongrijpbare tech stack. De data die je bewust of soms onbewust verzamelt, is veel waard.

Customer Data Platforms (CDP’s) en Data Management Platforms (DMP’s). Je hoort er van alles over. Alleen waarom heb jij zoiets nodig? En vooral: wat kun je er allemaal mee?

Volg ons webinar! Daarin leggen we het in 15 minuutjes haarfijn aan je uit.