Download | Onderzoek Nederlandse B2B Klantreis (PDF)

Weet jij hoe en met welke boodschap je overtuigt in een B2B samenwerking? Win Nederlandse B2B klanten: begrijp, bereik en overtuig je DMU.

Want tot nu toe was het gokken met de kennis uit buitenlandse onderzoeken. Daarom deden wij vanuit de Growth Lab onderzoek naar het koopproces en -gedrag in de B2B wereld.

Wie zijn de beslissers? Wat vinden zij belangrijk in het selectieproces? En welke factoren maken dat je potentiƫle klant ook echt kiest voor jouw bedrijf?

Met die informatie op zak, ontwikkel jij een succesvolle strategie en sales aanpak!

Download Meer info

  • Informatie over de zakelijke zoektocht naar een nieuwe samenwerkingspartner

  • Insights over de B2B DMU (Decision Making Unit)

Nederland: een land met ruim 17 miljoen consumenten. Makkelijk te bereiken, telefonisch of via mail. Je hebt dan ook snel de gemiddelde B2C-klantreis voor ogen. Zo weet je hoe en met welke boodschap  je mensen overtuigt. 

Maar in een business-to-business setting is dit heel anders.

Wat zijn kenmerken van B2B koopgedrag? En wie beslist in de B2B klantreis? 

Download om het onderzoek in je mailbox te ontvangen.


Download