Experts over Customer Data Platforms (PDF)

Marketeers willen grote hoeveelheden data graag gebruiken om de consument beter en persoonlijker te benaderen. Personalisatie is namelijk al lang geen ‘nice to have’ meer, het is een must. Er zijn inmiddels zeeën aan marketingtechnologieën om dit voor elkaar te krijgen.

Download Meer info

  • Leads

    Een goede CDP zal zorgen voor meer leads en uiteindelijk voor meer conversies.

  • Online strategie

    Door het implementeren van een CDP in je online strategie, zal je hier de vruchten van gaan plukken.

Marketeers willen grote hoeveelheden data graag gebruiken om de consument beter en persoonlijker te benaderen. Personalisatie is namelijk al lang geen ‘nice to have’ meer, het is een must. Er zijn inmiddels zeeën aan marketingtechnologieën om dit voor elkaar te krijgen.

Er bestaan al tig marketingtechnologieën om dit voor elkaar te krijgen. Een CDP helpt je al die technologieën te verenigen. Maar niet zonder uitdagingen! Want hoe implementeer je dit binnen je huidige marketingmodel? En welk prijskaartje hangt hier aan?

We hebben drie experts gevraagd wat zij erover te zeggen hebben. Het woord is aan Niek Stofbergen (Teamlead Online marketing bij Kleertjes.com), Patrique Benes (Marketingmanager bij EDC Internet) en Nienka Kroesen (CRM Campagnemanager bij TOTO).