Webinar

Customer Chemistry Framework – hoe je duurzame klantrelaties bouwt in de digitale wereld

  

Jij voert iedere dag een digitaal gevecht. Want je (potentiële) klant is dagelijks gemiddeld 5,5 uur online, scrollend door 10.000 advertenties. Het is een echte strijd om aandacht.

Jouw doel? (On)bewust aandacht trekken. Maar je concurrentie in het e-commerce landschap is groter dan ooit… Hoe creëer je zoveel mogelijk verkeer en bied je een superieure gebruikerservaring (UX)?

Jij staat voor de uitdaging om de vele en veelzijdige klantreizen te doorgronden en te optimaliseren. Het enige wat je nodig hebt? Een overkoepelend beeld én een ijzersterke strategie. 

De verschillende specialismes, touchpoints en kanalen maken het enorm moeilijk om een overkoepelend beeld en strategie te schetsen. Het resultaat? Kanaal- en/of silo denken.

In deze sessie neemt Erik Lauwen, Head of CRO, je mee in het ultieme framework om chemie met jouw klant te creëren. Daarbij ligt de focus op de juiste inzet van alle touch points die een klant ziet op basis van je content, design, UX en data. Dit doet hij aan de hand van het Customer Chemistry Framework . Ook krijg je de kans om live al je vragen te stellen.

25 juni 9:30 uur (online + terugkijk-optie)


Over de expert
Erik heeft 8 jaar ervaring  in CRO & Analytics rollen bij verschillende grote organisaties. Daardoor heeft hij grote kennis van UX, kwantitatief en kwalitatief onderzoek. 

Passie, daadkracht en nieuwsgierigheid naar de klant staan centraal in zijn werkwijze om data-gedreven en duurzaam te optimaliseren. 

Momenteel werkt Erik als Head of CRO bij Fingerspitz. Vanuit deze rol is hij verantwoordelijk voor de CRO strategie & -werkwijze van zowel Fingerspitz als de klanten.

Ben je al Growth Lab lid? Meld je dan aan via de RSVP.
Ben je nog geen Growth Lab lid? Maak gratis je account aan en klik op de RSVP knop.