Webinar

Wie niet test, verliest – 7 voorbeelden die overtuigen

  

Veel marketeers passen veranderingen toe op hun website zonder deze te testen, vaak gebaseerd op onderbuikgevoelens of best practices. Uit de praktijk blijkt zelfs dat maar 1 op de 7 experimenten voor een uplift zorgt. Zonde! Wie niet test, verliest. 

In plaats van aanpassingen zomaar door te voeren, is het van belang om altijd te experimenteren. Niet alleen om te valideren wat wél werkt, maar ook om te leren wat niet werkt. Test je niet, dan kan dit leiden tot het verlies van waardevolle conversies, zonder dat je het zelf door hebt. 

Op dinsdag 20 mei, van 09:30 tot 10:30 uur, neemt Karsten Hendriksma
 (CRO specialist bij Fingerspitz) je mee in de wereld van experimenteren. Tijdens deze interactieve sessie leer je waarom het essentieel is om altijd te testen voordat je wijzigingen doorvoert op je website. 

Karsten legt niet alleen uit waarom dit zo belangrijk is en hoe je dit aanpakt, maar deelt ook concrete voorbeelden uit de praktijk. 

20 mei 9:30 uur (online + terugkijk-optie)

Wat je leert tijdens de sessie?

  • Waarom experimenteren onmisbaar is voor het optimaliseren van je website en het verbeteren van de gebruikerservaring;
  • Voorkom dat je verlies maakt door aanpassingen op je website eerst te testen;
  • Voorbeelden van echte experimenten, zowel winnende als verliezende, om te begrijpen hoe het proces werkt en hoe je dit zelf kunt toepassen.
  • Leer door te experimenten het gedrag van gebruikers beter te begrijpen.

Ben je al Growth Lab lid? Meld je dan aan via de RSVP.
Ben je nog geen Growth Lab lid? Maak gratis je account aan en klik op de RSVP knop.