
Bart krijgt van zijn directe omgeving vaak te horen dat hij al op jonge leeftijd gedreven aan doelstellingen werkte. Eenmaal een doelstelling voor ogen, wist hij zich er wel in vast te bijten. Deze drive heeft hem in eerste instantie ook binnen de profvoetbal wereld gebracht. Mede door blessures, heeft hij deze droom niet waar kunnen maken. De drive voor gezamenlijke prestatie vond Bart al snel terug in de sales, waar hij op jonge leeftijd al met zijn vader mee naar klanten mocht.
Na het afronden van zijn commerciële HBO studie kreeg hij de kans om een commerciële rol te gaan vervullen en al snel met veel bedrijven in contact te komen. Deze ontmoetingen en inhoudelijke salesgesprekken gaven hem de juiste voldoening. Het achterhalen van de wensen en behoeften van klanten en ze daar vervolgens in ondersteunen drijft hem om het beste uit deze relatie te halen. Bart is er van overtuigd dat mede door de (technologische) ontwikkelingen, online marketing de toekomst is. Verschil jij hierin van mening? Dan gaat hij daar graag met jou het gesprek over aan!