"Merken zijn er meer dan zat. Maar wat maakt het ene merk sterker dan het ander?"

Bas Boomaars

Lead Content

Bas Boomaars

Tijdens zijn studie International Media & Entertainment Management aan de NHTV in het mooie Breda kwam Bas voor het eerst in aanraking met de principes van online marketing. Echter gaan de interesses van Bas op dit gebied veel verder dan school hem kon leren: met name content marketing, social media marketing en zoekmachine optimalisatie zijn gebieden die voor hem geen geheimen mogen hebben.

Stage lopen bij Fingerspitz bood de ideale leeromgeving om zijn skills en kennis naar the next level te brengen. Hij maakte kennis met alle facetten van online marketing. Daarna ging hij als een raket: na content marketeer, content specialist en content lead houdt hij zich nu vooral bezig met het content-strategisch fundament van Fingerspitz’ klanten.

Als ware internetgoeroe houdt Bas continu de laatste nieuwtjes, gadgets, tools en trends uit de digitale wereld in de gaten. Hij schrijft, leest en is zelfs ondernemend actief op het wereldwijde web.

Als geboren en getogen Bredanaar gaat Bas graag naar NAC, de lokale trots op het voetbalveld – of eigenlijk vooral op de tribunes. Ook is hij ’s weekends vaak in het centrum te vinden voor een borrel en een bite, of een filmpje in de bioscoop.