
Tijdens zijn opleiding Marketing Management aan de Universiteit van Tilburg kwam Dusty voor het eerst in aanraking met online marketing en de rijke bron van data die hiermee gepaard gaat. Vanaf dit moment was Dusty direct verkocht en omdat met name het data stuk hem aansprak, was direct duidelijk welke professionele richting hij op wilde gaan. Na bijna 5 jaar werkzaam te zijn geweest in een data & insights functie bij een andere agency, was het voor hem tijd voor een nieuwe uitdaging.
Met Fingerspitz’ mooie klanten, brede data & automation proposities en focus op continue blijven leren, bood Fingerspitz precies de uitdaging die hij zocht. Hij geniet ervan om klanten zowel te adviseren als ondersteunen bij alle soorten datavraagstukken en probeert samen met de klant altijd kansen te spotten om het nog net een tandje beter te doen.
Met sport, muziek en vrienden/familie maak je Dusty blij wanneer hij niet aan het werk is. Wanneer Dusty tijd met vrienden en familie spendeert, vindt dit meer dan eens plaats onder het genot van een drankje in zijn woonplaats Roosendaal, waar hij ook graag in de plaatselijke horeca te vinden is.