
Ramez wist al jong dat hij –als hij later groot was– ‘iets’ wilde doen met online marketing. Inmiddels is hij al een flink aantal jaren met veel passie en plezier actief voor Fingerspitz. Door de jaren heen heeft Ramez veel ervaring opgedaan in meerdere online marketing disciplines. Hij is zich steeds meer gaan bezighouden met het uitzetten van online marketing strategieën voor klanten.
‘Wat ik het allerbelangrijkst vind, is dat de klant blij en tevreden is’. Ramez gelooft in de kracht van duurzame klantrelaties en dat de online marketing inspanningen worden gestuurd op klantdoelstellingen. De kwaliteit van campagnes moet daardoor continu hoog gehouden worden. Daarvoor verzamelt, analyseert en interpreteert hij data van campagnes in zijn geheel. En dat vindt hij nog onwijs leuk om te doen ook!
In de pauze slaat Ramez geen potje tafeltennis of FIFA af. En is het weekend aangebroken? Grote kans dat je hem in een restaurant, op het terras of in de zaal met zijn voetbalschoenen aan tegenkomt.