AdCalls partner

Fingerspitz is officieel partner van AdCalls. Het bedrijf richt zich met call tracking op het achterhalen van statistieken rondom je inkomende telefoonverkeer naar aanleiding van marketingcampagnes.

AdCalls levert diensten voor het verhogen van rendement in alle telefonische contactmomenten in de customer journey. De missie van het in Amsterdam gevestigde bedrijf is het inzichtelijk maken van betrouwbare call tracking-data voor organisaties die met deze data gaan optimaliseren. De marktleider loopt voorop als het gaat om het ontwikkelen van klantgerichte call tracking- en form tracking-oplossingen en het integreren met vooraanstaande marketingtools, analytics en CRM-systemen.

Wat is call tracking precies? Met behulp van call tracking kun je de telefonische conversies registreren. Door middel van een dynamisch telefoonnummer houdt AddCalls voor jouw organisatie bij via welk kanaal een individu telefonisch contact heeft opgenomen. Met behulp van het dynamische call tracking telefoonnummer kan AddCalls bijvoorbeeld achterhalen via welk zoekwoord of campagne de beller bij jouw organisatie terecht is gekomen. Alle telefoontjes vanuit de website, Google Ads, Bing ads etc. hebben een uniek telefoonnummer en worden aan de hand daarvan vastgelegd. Deze data kan via AddCalls ook verwerkt worden in o.a. Google Analytics.

Voordelen van call tracking via AdCalls

  • Je hebt een compleet overzicht van zowel je web als telefonische conversies. Je data is hierdoor betrouwbaarder!
  • Je kunt op basis van web en telefonische conversies je marketing campagnes optimaliseren, waardoor je nooit meer hoeft te twijfelen over of een marketingkanaal leidt tot conversies. 
  • Call tracking-data is gemakkelijk te integreren met andere systemen, zoals Google Analytics.
  • Met call tracking meet je welke zoekwoorden tot conversies leiden. Je kunt dus met zekerheid je Google Ads-campagne optimaliseren. 
  • Dynamische call tracking geeft je inzichten in welke content werd bekeken voordat er gebeld werd. Met deze informatie kun je je website optimaliseren! 
  • Je meet wanneer de meeste oproepen plaatsvinden, kunt je planning er op aan passen en mist zo nooit meer een telefoontje! 
  • Je kunt inkomende oproepen opnemen, om zo de kwaliteit én service te verbeteren.

Wil jij ook de waarde van je telefoongesprekken verhogen?

Wil je meer weten over AdCalls? Neem vrijblijvend contact met ons op! Onze experts vertellen je met plezier wat de mogelijkheden voor jouw bedrijf zijn.