De concurrentie binnen zoekmachines wordt steeds groter. Dit betekent dat je jouw campagnes slim moet opzetten. Je zoekt daarbij naar de ideale balans tussen converterend verkeer en kosten, om van Paid Search een winstgevend kanaal te maken.
SEA: de voordelen
- Superrelevant verkeer naar je website
- Slimmere biedstrategieën
- Stuur bij op je belangrijkste doelstellingen
- Beste toepassing van machine learning technieken
- Fingerspitz is gecertificeerd Google Premier Partner
Slimmere Search-campagnes
Niets zo irritant als een organisatie die onvindbaar is op het web. Je steekt veel tijd in SEO, maar om sneller resultaat te boeken wil je méér verkeer via zoekmachines.
Maar je hebt gehoord dat SEA (Search Engine Advertising) verschrikkelijk duur is. Voor één klik betaal je soms een paar euro! En dan weet je niet eens zeker of die bezoeker wel converteert op je website. Kortom: je wilt méér conversies via zoekmachines, maar je zit niet op geldverspilling te wachten.
Slimme Search-campagnes zijn het antwoord. Geen frustraties meer vanwege hoge kosten en handmatig op- en afbieden op zoekwoorden. We pakken het vanaf nu anders aan: we sturen op het eindresultaat wat jíj onderaan de streep wilt bereiken, zoals de laagste CPA of de hoogste ROAS.
Omarm geautomatiseerde biedstrategieën
De tijd die je steekt in het handmatig optimaliseren van je tekstadvertenties in Google Ads en Bing Ads, steek je liever ergens anders in. Bij Fingerspitz omarmen we daarom machine learning-technieken, zoals de Smart Bidding-strategieën van Google Ads. We zien namelijk dat we daar de beste resultaten mee boeken. En de extra tijd die we daarmee winnen, steken we in onder meer het creatieve aspect van de campagne, experimenten en dataverrijking.
Naast Smart Bidding-strategieën delen we scripts met elkaar, waarmee we structureel terugkomende handelingen binnen de campagnes automatiseren. En is bijvoorbeeld een artikel niet meer op voorraad via je website of een kortingsactie voorbij, dan stopt de campagne automatisch. Slim hé?
Google Premier Partner
Fingerspitz is Google Premier Partner. Dat wil zeggen dat onze experts gespecialiseerd zijn in alle onderdelen van Google Ads: Zoeken, Display, Mobiel, Video en Shopping. Om deze certificering te behouden, leggen onze experts ieder jaar verschillende examens af. Ook zijn we Accredited Bing Partner.
Maar ons kennisniveau gaat verder. We zijn altijd op zoek naar hoe we die extra stap kunnen zetten, om nóg slimmere Search-campagnes op te zetten. Dat doen we onder meer door actieve interne kennisdeling, samen discussiëren en experimenteren, en het bezoeken van ’s wereld grootste en beste online marketing events.
Tijd voor betere Search Ads?
Geen zin meer om teveel te betalen voor klikkers die niet converteren? Start met slimmere Search-campagnes, en activeer de groep die converteert op je website. Zo behaal je het allerbeste resultaat.