Home
Zoekmachine adverteren
Google Shopping
Wil je geen klanten mislopen? Vergroot dan je zichtbaarheid op het moment dat klanten willen kopen. Toon je productassortiment via Google Shopping en realiseer razendsnel extra verkoop!
Daarom Google Shopping:
- Zichtbaar op het perfecte moment
- Realiseer meer bestellingen
- Zeer effectief door gericht adverteren
- Fingerspitz is Google Premier Partner
- Oplossing voor grootschalig assortiment
Méér transacties met Google Shopping
Zit je in de e-commerce? Dan kun je eigenlijk niet om Google Shopping heen. Al op de zoekresultatenpagina worden je producten vertoond. Want je klanten zijn veeleisend: ze willen zo simpel en snel mogelijk hun producten bestellen. Gebruikers van Google kiezen vaak voor producten op deze pagina.
Maar de concurrentie is groot. Hoe zorg je voor topposities in de veiling? Bovendien heb je een enorm assortiment. Hoe koppel je dat slim aan Google Shopping?
Slimme biedstrategieën voor Google Shopping
Je behaalt meer traffic en transacties als je Google Shopping meeneent in je adverteerplan. Je toont je product met mooie foto, de prijs, leverancier, review en, voor betere prestaties, een USP.
Het tonen van die advertenties gaat overigens volledig automatisch. Dat wil zeggen: de juiste advertenties worden getoond bij de juiste zoekopdracht van de gebruiker.
De kunst zit hem in het optimaliseren van de Smart Bidding-strategieën van Google Ads. Dat zijn slimme strategieën die gebruik maken van machine learning. En die techniek omarmen we, want we zien dat we daar de beste resultaten mee behalen.
Door dit slim toe te passen, maximaliseren we voor Google Shopping de Return on Ad Spend; ofwel, de uiteindelijke euro’s die je terugkrijgt voor iedere euro die je erin steekt. Je krijgt dus waar voor je geld.
Groot assortiment?
Tienduizenden verschillende producten. Veel productinformatie. En de beschikbaarheid van het assortiment wisselt continu. Hoe pak je dat slim aan, zónder continu handmatig bij te sturen?
Je product feed laad je in via het Google Merchant Center, of via slimme tussensystemen zoals Channable. Fingerspitz is zowel Certified Google Shopping-expert als Channable Gold Partner.
Een geoptimaliseerde datafeed zorgt namelijk voor betere resultaten. Hoe beter geoptimaliseerd, hoe meer omzet je haalt uit je Shopping campagnes! Na het inzetten van de advertenties blijven we de advertenties continu monitoren en evalueren. Waar nodig sturen we bij, natuurlijk in goed overleg met jou.
Google Premier Partner
Wil je aan de slag met experts? Fingerspitz is Google Premier Partner. Daarmee behoren wij tot de door Google meest gewaardeerde bureaus. Alle marketeers zijn Google Ads gecertificeerd op alle niveaus: Search, Display, Mobiel, Shopping en Video. Daarnaast zijn we Channable Gold Partner. Je campagne is in goede handen bij ons.
Meer verkoop realiseren?
Neem dan contact met ons op voor meer informatie. Je kan ons telefonisch of via het contactformulier bereiken. Dan stippelen we samen een route uit om online succes te creëren. Ga je de uitdaging met ons aan?