Op donderdag 15 april is het zo ver: het Customer Data Conference. Hét online event over data driven marketing, personalisatie en conversie. Natuurlijk zijn onze Fingerspitzers erbij, samen met Bruynzeel Keukens. Tijdens dit event zullen wij spreken over: ‘Hoe zet je als organisatie (de eerste) stappen naar personalisatie? We gaan in gesprek met Bruynzeel Keukens, een van de bekendste keukenproducenten van Nederland. In deze sessie geven wij een kijkje in de digitale keuken van Bruynzeel en word je meegenomen in hoe wij samen hun personalisatie-traject hebben aangevlogen.
Personalisatie: een kijkje in de digitale keuken van Bruynzeel Keukens
Tijdens het Customer Data Conference zal Jelmer Dingemanse (Manager Data & Automation bij Fingerspitz) samen met Cindy Martens (Projectmanager Portfolio & Innovatie binnen DKG) een break out sessie geven. Tijdens hun presentatie zullen zij samen dan ook laten zien wat Bruynzeel Keukens precies aan personalisatie heeft gedaan op het gebied van online marketing. Hierbij worden vragen besproken als:
- Tegen welke uitdagingen liep Bruynzeel aan?
- Waarom was personalisatie een logische keuze om mee aan de slag te gaan?
- Welke doelstellingen zijn er gezamenlijk bepaald en hoe zijn we tot een succes gekomen?
Je ontdekt hoe je met persona’s inzicht krijgt in de doelen en drijfveren van potentiële klanten, én hoe je met behulp van een CDP precies kunt achterhalen welke kanalen wat opleveren.
Zien wij je bij Customer Data Conference?
Ben jij zo enthousiast geworden dat je denkt: hier wil ik bij zijn! Dat kan zeker. Wij mogen namelijk een interessante kortingscode weggeven. Via de gele button onderin krijg je maar liefst 20 euro korting en kost je ticket 49 euro excl. i.p.v. 69 euro excl. Dus wil jij Jelmer van Fingerspitz samen met Bruynzeel Keukens horen spreken over alle in’s and out’s omtrent personalisatie met behulp van een CDP? Koop dan nu je kaartje en laat je inspireren op het gebied van data driven marketing, personalisatie & conversie!