De e-commerce omzet is tijdens corona ontzettend gestegen. En dat is niet zo gek als fysieke winkels dicht zijn door een lockdown.
Nu de ‘normale wereld’ weer zo goed als terug is, stort de omzet flink in. Een onderzoek van Salesforce wijst op een gemiddelde omzetdaling van 27% in Q1 2022 ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2021. Dat leidt hier en daar tot paniek. Maar is dat wel nodig? En wat kun je er aan doen?
In deze whitepaper vertelt Jaap je alles over hoe je kosten kunt besparen in een dalende economie.
Ontdek hoe je kosten kunt besparen in een dalende economie.
Denk vooruit en start met een plan voor het nieuwe jaar.
De e-commerce omzet is tijdens corona ontzettend gestegen. En dat is niet zo gek als fysieke winkels dicht zijn door een lockdown.
Nu de ‘normale wereld’ weer zo goed als terug is, stort de omzet flink in. Een onderzoek van Salesforce wijst op een gemiddelde omzetdaling van 27% in Q1 2022 ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2021. Dat leidt hier en daar tot paniek. Maar is dat wel nodig? En wat kun je er aan doen?
In deze whitepaper vertelt Jaap je alles over hoe je kosten kunt besparen in een dalende economie.