Fingerspitz introduceert Smart Lab!
De online marketing industrie is extreem dynamisch en is dagelijks in beweging. Om steeds op de hoogte te zijn van de laatste updates en mogelijkheden op alle aspecten van online marketing, zijn we bij Fingerspitz continu bezig met het testen en experimenteren van verschillende toepassingen, voor het maximaal haalbare resultaat voor klanten.
Deze experimenten – en met name de resultaten – zijn vaak zó interessant, dat we vinden dat we dit moeten delen. Niet alleen van collega tot collega, maar met iedereen die aan online marketing doet.
Daarom introduceren we Smart Lab! In Smart Lab delen we onze laatste kennis en tofste experimenten in de vorm van een leuke, korte video. Deze video’s verschijnen om de week op vrijdagmiddag op ons YouTube-kanaal. De sprekers variëren van managing director Jaap Jacobs, tot onze online marketeers.
De onderwerpen die aan bod komen zijn zo breed als de online marketing industrie zelf: van zoekmachine marketing tot conversie optimalisatie, en van social media tot e-mail marketing.
Abonneer je op Smart Lab
Abonneer je op ons YouTube-kanaal, en kom als eerste te weten wanneer de nieuwe Smart Lab-video online staat!
Bekijk alle Smart Lab afleveringen
Aflevering #1: De ‘Rule of 100’
Aflevering #2: Het effect van USP’s in AdWords
Aflevering #3: Facebook Lead Ads
Aflevering #4: Power words
Aflevering #5: Zoekbalk optimalisatie
Aflevering #6: Schaarste
Eat your heart out!
Heb je een brandende online marketing vraag, maar zelf het antwoord niet voor handen? Of heb je gewoon een super interessant experiment in gedachten, dat wij kunnen uitvoeren?