Fingerspitz is officieel partner geworden van Datatrics. Dankzij het slimme, all-in-one DMP (Data Management Platform) wordt klantdata sneller, makkelijker en effectiever toegepast.
Datatrics verzamelt en combineert klantdata van meer dan 120 kanalen, om er 360 graden klantprofielen mee te bouwen. De slimme tool is dus een all-in-one hulpmiddel door, aan de hand van algoritmes en machine learning, klantintenties te voorspellen voor de gehele customer journey. Je verhoogt er niet alleen de conversie, maar ook de customer loyalty mee. Gemiddeld stijgt de omzet van Datatrics-gebruikers met 5 tot 30 procent.
Tim van IJsendoorn, Partner & Innovation Manager bij Fingerspitz: “We zien bij de meeste organisaties dat klantdata verdeeld is over meer dan 5 losse systemen. Gedrag op de website meet je bijvoorbeeld in Google Analytics, maar bestellingen staan in het CMS of boekhoudprogramma. En persoonlijke interesses in een mailinglijst, database of CRM. Datatrics brengt alle bezoeker- en klantdata op 1 plek samen, waardoor je veel gerichter en relevanter gaat communiceren.”
Over Datatrics
Datatrics is een van oorsprong Nederlands bedrijf met als missie het landschap van predictive marketing te veranderen. Met hun DMP maken ze de kracht van data beschikbaar voor marketeers, om meer relevante klantervaringen te creëren.
Het koppelen en combineren van data is pas de eerste stap. Maar voor marketeers die zich liever focussen op de klantervaring in plaats van het schakelen tussen dashboards essentieel. Met Datatrics boost je uiteindelijk je conversie, door relevantie. Het 360 graden profiel maakt het mogelijk om mooie, data-driven klantervaringen te maken.
Over Fingerspitz
Fingerspitz is een snelgroeiend, datagedreven online marketing bureau, met kantoren in Breda en Eindhoven. Inmiddels werken er 40+ specialisten in search, social, analytics, conversie, automation, video en meer. In november 2018 won Fingerspitz de award voor Beste agency (<50 fTE) van Nederland, tijdens de Dutch Search Awards.