Fingerspitz behaalt SharpSpring Platinum Partner certificering
Vanaf nu is Fingerspitz officieel Platinum Partner van SharpSpring, één van de snelstgroeiende marketing automation platformen wereldwijd. Fingerspitz was al geruime tijd partner van SharpSpring, maar door het laten zien dat de kennis en kunde in huis is om klanten te laten groeien dankzij SharpSpring, zijn we beloond met de hoogst mogelijke partnerstatus.
“Wij zijn echt trots om als één van de negen bureau’s in Nederland het platinum partnership van SharpSpring te mogen dragen”, zegt Remco van Meel, Lead Marketing Automation bij Fingerspitz. “De afgelopen periode zijn we druk bezig geweest om deze certificering te behalen. Wij zijn blij dat SharpSpring onze kennis, kunde én resultaten die wij voor onszelf en onze klanten behalen, op deze manier onderscheidt.”
Wat betekent het om SharpSpring Platinum Partner te zijn?
Platinum Partners van SharpSpring zijn de bureaus die klanten het beste ondersteunen in hun marketing, en zorgen ervoor dat zij het maximale uit het systeem weten te halen. Een Platinum certificaat is het bewijs dat Fingerspitz een geloofwaardige, ervaren partner is op het gebied van het opzetten en inrichten van marketing automation.
De certificering toont niet alleen de expertise van Fingerspitz in SharpSpring, maar ook dat onze collega’s zich voortdurend inzetten en investeren in het begrijpen van nieuwe marketing automation strategieën.
“Bureau’s die vooruitlopen binnen de marketing automation industrie hebben een grotere kans om ook leiders te worden binnen de digitale marketing industrie”, zegt Rick Carlson, CEO van SharpSpring. “Wanneer een partner die extra stappen neemt om dit certificeringsniveau te behalen, dan weten wij zeker dat zij de waarde van marketing automation begrijpen en dat ze toegewijd zijn om de hoogste resultaten voor hun klanten te behalen”.
Over SharpSpring
SharpSpring is één van de snelst groeiende SaaS marketing automation oplossingen wereldwijd. Marketing automation betekent, zoals de naam doet vermoeden, dat marketing processen worden geautomatiseerd. Vaak wordt dit door middel van tasks en triggers gedaan. SharpSpring beschikt echter ook over een CRM, en de mogelijkheid om online gedrag van leads te volgen en eventueel te koppelen aan acties.
De bekendste vorm van marketing automation is geautomatiseerde e-mail marketing. Echter zijn de mogelijkheden inmiddels dusdanig doorontwikkeld, dat tools en kanalen in de gehele customer journey kunnen worden verbonden aan elkaar om zo processen te automatiseren.
De oplossing helpt onze klanten dus om relevanter te zijn tijdens het aankoopproces van hun klant. Wat werkt en wat niet werkt, is eenvoudig te zien in één overzicht. De set marketing automation tools geeft je inzicht, genereert meer leads, geeft sales een boost en maakt je Return on Investment (ROI) zichtbaar.
Wil je ook aan de slag met SharpSpring? Wij laten je graag zien wat dit platform voor jouw bedrijf kan betekenen. Vraag nu een gratis demo aan via deze pagina.
Meer over Remco
In een markt waar de ontwikkelingen zo snel gaan is het up-to-date houden van je kennis ontzettend belangrijk.
Remco van Meel
Lead Marketing Automation