Je bedrijf gericht onder de aandacht brengen. Dat kan ook in 140 tekens. Want Twitter is een uitermate geschikt medium om met je doelgroep de dialoog aan te gaan. Je kunt ook hier heel gericht adverteren, namelijk op basis van demografische gegevens en interesses. Zo weet je zeker dat je advertenties goed terecht komen. En is de kans op succes groot. Door te adverteren op Twitter kun je je community groter maken, je verkoop of downloads stimuleren en invulling geven aan de stem van jouw bedrijf.
Hoe werkt adverteren via Twitter?
Met het advertentieprogramma van Twitter kun je tweets, video’s of accounts promoten. Ook kun je leads genereren zonder mensen naar je site te sturen. Promoted Tweets kun je laten verschijnen bij een door jou gedefinieerde doelgroep. Zo kun je bijvoorbeeld je website, een blogpost of nieuwe download promoten bij potentieel geïnteresseerden. Bij een Promoted Account is het doel om meer volgers te genereren. Daarnaast kun je via Promoted Trends inspelen op actualiteiten en daarmee je account onder de aandacht brengen.
Twitter biedt, net als Facebook, ook de mogelijkheid om remarketing in te zetten. Zo bereik je mensen die al eerder op je website zijn geweest. Aangezien ze al bekend zijn met je dienst of product, is de kans op conversie erg groot. Wist je al dat je ook advertenties kunt richten op specifieke Twitter gebruikersnamen of e-mailadressen? Erg interessant!
Adverteren via Twitter is erg flexibel: je kunt zelf je budget kiezen en je campagnes continu bijsturen.
De voordelen van adverteren via Twitter
- Gericht adverteren op basis van interesses
- Specifieke tweets of accounts promoten
- Flexibel adverteren, tegen elk gewenst budget
- Je geeft je bedrijf een stem
- Je genereert meer bezoekers, leads en conversies
Ook meer gebruik maken van Twitter?
Wij helpen je bij het opzetten van je campagnes. Ook het beheer nemen we graag voor onze rekening, zodat jij kunt blijven doen waar je goed in bent. Bel voor meer informatie of stuur een tweet. Dan spreken we elkaar snel!