Gisterenavond vonden de uitreikingen van de Dutch Search Awards plaats. De prestigieuze awards werden uitgereikt aan marketingbureaus en professionals die excelleren op het gebied van zoekmachine marketing in Nederland.
De avond begon goed. In Eindhoven werd Fingerspitz benoemd tot FD Gazelle.
Daarna vonden in Amsterdam de uitreikingen van de Dutch Search Awards plaats. Begin november kreeg het Online Marketing Bureau al te horen dat ze voor 3 vakprijzen genomineerd waren. Fingerspitz nam maar liefst 2 Awards mee naar huis.
In de categorie ‘best medium sized agency’ eindigde Fingerspitz bij de laatste drie. De twee Dutch Search Awards zijn gewonnen voor ‘beste gebruik van search in automotive’ en ‘beste consultant(s) van het jaar’.
Fingerspitz viel in de prijzen met de case van Autotrack. AutoTrack heeft een gevarieerd aanbod van 170.000 occasions met veel verschillende kenmerken. Door het optimaal inrichten van het AdWords account en de inzet van slimme tools heeft Fingerspitz in een korte tijd 30% meer non-branded conversies en 15% verlaging van kosten per conversie gerealiseerd.
Vooral onze collega Ramez Khader is een gelukkig man. Hij ontving uit de handen van Victoria Koblenko de prijs voor beste consultant van het jaar.
Jaap Jacobs, managing director Fingerspitz is trots: “Wat een geweldigde avond! Ik wil alle collega’s ontzettend bedanken. Zij hebben in ons korte bestaan hard en vooral slim gewerkt om Fingerspitz zo succesvol te maken. Het is ontzettend mooi als de branche hier hetzelfde over denkt.”
Meer over Jaap
Groeien is niets meer dan een wetenschappelijke formule.
Jaap Jacobs
Managing director