Fingerspitz is tijdens de Dutch Search Awards opnieuw in de prijzen gevallen. In de categorie Beste CRO Campagne ging het bureau er samen met Plein met de hoofdprijs vandoor. Een prestatie om trots op te zijn! Voor het vierde jaar op rij eindigde Fingerspitz in de top 3 agencies in de categorie small.
Tijdens de Dutch Search Awards wordt het werk van agencies, merken en professionals uit de digital marketing-wereld een kroontje opgezet. Dit jaar ontving Fingerspitz de award uit de handen van Shelly Sterk, die de feestelijke gala show presenteerde.
Beste CRO campagne
Voor het tweede jaar op rij gaat deze trofee nu naar Fingerspitz en Plein. Tim van IJsendoorn, partner & innovation manager bij het Brabantse bureau, blikt terug op de succesvolle samenwerking: “De kracht van personalisatie is eens te meer bewezen. Binnen een half jaar na de introductie en implementatie van een Customer Data Platform levert dit Plein maandelijks meer dan 200.000 extra omzet op. Dat is zeker ook de verdienste van Plein zelf; goed bezig Jeroen!”
Dutch CRO Awards
Ook eerder dit jaar werden de prestaties van Fingerspitz op het gebied van CRO beloond met een award. In Amsterdam won het bureau samen met Bruynzeel Keukens een prestigieuze Dutch CRO Award in de categorie Acquisitie. Een unieke prestatie: een Dutch CRO Award ontbrak namelijk nog in de prijzenkast!
Het juryrapport van de Data Driven Marketing Association, initiatiefnemer van de awardshow, luidde: ‘Bruynzeel en bureau Fingerspitz presenteerden een slimme toepassing van hyperlokaal targeten op de locatie van de concurrent.Door uitstekende kennis van de techniek en markt gecombineerd in een slimme campagne is volgens de jury een prachtig resultaat behaald.’
Dutch Search Awards
De Dutch Search Awards, dé vakprijzen in de Nederlandse search- en digital marketing-industrie, werden dit jaar voor de vierde keer uitgereikt. In Utrecht maakten de genomineerden kans op in totaal 21 awards, waar agencies zelf innovatieve en onderscheidende cases voor in konden zenden. Met welgeteld 9 nominaties op zak maakte Fingerspitz nog nooit vaker kans op de trofee.
Over Fingerspitz
Fingerspitz Online Marketing is een performance marketing bureau, opgericht in 2010. Inmiddels is het bureau, met kantoren in Breda en Eindhoven, uitgegroeid tot één van de beste bureaus van Nederland.
Ook in de voorgaande jaren viel Fingerspitz in de prijzen tijdens de Dutch Search Awards. In 2016 werden de awards voor ‘beste gebruik van search in automotive’ en ‘beste consultant van het jaar’ (Ramez Khader was de gelukkige) in de wacht gesleept. In 2017 werd er in de categorieën ‘beste gebruik van social in search’ (voor ABB Bouwgroep) en ‘beste social advertising-campagne’ (voor Drogespieren) als eerste gefinisht.
In 2018 werd het Brabantse bureau door een 47-koppige jury én het publiek uitgeroepen tot Beste Small Agency. Ook in de jaren hiervoor behoorde Fingerspitz steeds tot de top 3 in deze categorie. Hier bleef het overigens niet bij: in samenwerking met Plein viel men in de prijzen in de categorieën CRO en Bing.
Meer over Jaap
Groeien is niets meer dan een wetenschappelijke formule.
Jaap Jacobs
Managing director