In drie sessies praten Fingerspitz-specialisten de studenten bij over de laatste ins and outs op het gebied van social media marketing, zoekmachine marketing en conversie optimalisatie. Via Facebook kunnen studenten zich aanmelden.
Drie kennissessies online marketing
De wereld van online marketing verandert elke dag. Marketeers moeten dus continu op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen. In de drie kennissessies – die plaatsvinden tussen 19:00 en 21:00 uur – worden studenten daarom bijgepraat over de laatste ontwikkelingen in de online marketing. Tijdens de eerste sessie krijgen studenten informatie over zoekmachine optimalisatie. Na een korte pauze horen ze alles over de mogelijkheden van Facebook als marketingmiddel. Tot slot komt het thema conversie optimalisatie aan bod.
Fingerspitz University voor gemotiveerde studenten
Fingerspitz University is een initiatief van het groeiende online marketingbureau Fingerspitz uit Breda. Directeur Jaap Jacobs: “Van onze eigen stagiaires horen we vaak terug dat studenten weinig tijd hebben om buiten hun opleiding ervaring op te doen in de praktijk. Met deze kennissessies haken we daar op in. We zijn blij dat we studenten nu kunnen uitnodigen in ons nieuwe pand. Zo krijgen ze naast inspirerende kennissessies ook een ‘kijkje in de keuken’ van ons bedrijf en zien ze hoe het er in de dagelijkse praktijk aan toe gaat.”
Aanmelden via Facebook
Geïnteresseerde studenten kunnen zich aanmelden via Facebook. Uit alle aanmeldingen selecteert Fingerspitz vervolgens tien studenten, die de eerste avond mogen bijwonen. Jacobs: “Dat doen we bewust. We willen alleen studenten bereiken die geïnteresseerd zijn in de nieuwste marketing ontwikkelingen. Als deze eerste avond een succes is, volgen er sowieso meer kennissessies.”