Home
Marketing Automation
Klaviyo
Binnen e-commerce is e-mailmarketing een belangrijk onderdeel om nieuwe, maar zeker ook terugkerende, klanten te binden aan je merk en verkopen te stimuleren.
Maar biedt je huidige mailprogramma ook alle functionaliteiten die je nodig hebt om je e-mail strategie een succesverhaal te laten zijn? En kun je het juiste product tonen wanneer het voor de klant het juiste moment is?
Is je antwoord nee? Dan kan Klaviyo zomaar eens de boost zijn waar je naar op zoek bent voor jouw e-mail strategie én opbrengsten – zeker in de wereld van e-commerce!
De voordelen van Klaviyo
Waarom kiezen voor Klaviyo?
Klaviyo is enorm gebruiksvriendelijk. Via de native koppelingen leg je een connectie met o.a. Magento en Shopify in een handomdraai.
Daarnaast kun je tal van transactionele e-mail templates en flows gemakkelijk implementeren, zoals abandoned shopping cart reminders en verjaardagscampagnes.
De tool geeft je bovendien inzicht in de loyaliteit van je klanten. Ook het voorspellen van aankopen, het uitbrengen van gepersonaliseerde productaanbevelingen en het in kaart brengen van je customer lifetime value (CLV) behoren tot de mogelijkheden.
Al je data blijft behouden
Om je eerste zorgen maar vast weg te nemen: je geschiedenis uit je oude mailprogramma zoals Mailchimp raak je niet kwijt. Alle data die erin staat, zet je moeiteloos over naar het nieuwe platform. Mocht er nog geen connectie bestaan met je huidige ESP, dan kun je nog altijd een exportbestand met data in Klaviyo laden. Hoe dan ook, je zal geen data kwijtraken!
Klaviyo Gold Partner
Fingerspitz is Klaviyo Gold Partner. Daarnaast hebben wij ook gecertificeerde werknemers die onze klanten helpen met in de inzet van Klaviyo.
Klaviyo inzetten voor jouw bedrijf?
Benieuwd naar de mogelijkheden van Klaviyo voor jouw bedrijf? Vraag een gratis demo aan en wij vertellen je precies wat Klaviyo voor jou kan betekenen.