Home
Zoekmachine optimalisatie
SEO Audit
Je website presteert niet goed. Het organisch verkeer op je belangrijke webpagina’s blijft tergend laag. Er moet iets veranderen, om meer gratis organisch verkeer naar je website te realiseren. Maar wat?
Waarom een SEO Audit?
- Directe check van je huidige website
- Kraakheldere actierapport met verbeterpunten
- Alle onderdelen van je website worden gecheckt
- Hét startpunt voor een beter presterende website
- Het eindresultaat: méér organisch verkeer en méér conversies
Check de performance van je website
Je wilt een beter presterende website, die vindbaar is voor het juiste publiek. Daarvoor moet je eerst weten hoe je website op dit moment presteert.
Met de SEO Audit beoordelen we je website op de drie belangrijkste pijlers van succesvolle SEO: techniek, autoriteit, en content. Deze drie onderdelen vullen elkaar aan en bepalen uiteindelijk de posities die je scoort op Google.
Lees alles over SEO in deze longread.
We kijken naar de technische prestaties van je website: klopt de structuur? Past de snelheid bij de eis van de gebruiker? Hoe snel reageert de server? In het content-stukje analyseren we of de website inhoudelijk matcht met hetgeen waar je doelgroep naar op zoek is. En we meten de autoriteitsscore van je website op verschillende punten: domein- en paginaniveau, maar ook signalen van andere websites en social media.
De uitkomst is een kraakhelder actierapport met duidelijke verbeterpunten, om de vindbaarheid van je website direct te verbeteren.
Check of jouw content SEO-proof is
Ben je benieuwd of jouw content, en in het specifiek blogs, SEO-proof zijn en dus goed gevonden worden door Google? Ga dan aan de slag met onze checklist!
Weten hoe vindbaar jouw site is?
Vraag dan een SEO adviesrapport bij ons aan. Hét startpunt waarmee je beter gevonden gaat worden op het internet. Meer weten? Vraag de SEO Scan aan, bel ons of neem contact met ons op.