Kennis & Koffie: CRO – experimenteren op low traffic websites

Iedere maand organiseren wij een Kennis & Koffie. Tijdens deze sessies bespreken we de belangrijkste online marketing trends en ontwikkelingen, inspirerende content & slimme hacks! We organiseren deze sessies in digitale vorm.

Ieder bedrijf wil met zijn website leads of conversies binnenhalen, toch? Maar nog belangrijker: heeft jouw website wel voldoende verkeer om dit datagedreven te doen?

Iedere website is anders. Datagedreven optimalisatie is essentieel. Hoe weet je anders wat de impact van alle aanpassingen is? En of je geen verliesmakende aanpassingen doet? Iedereen wil een winstgevende website die volledig aansluit op de behoeften van de gebruiker.

Toch voldoet het grootste gedeelte van alle websites niet aan de wetenschappelijke eisen om te A/B testen. Benieuwd hoe je alsnog een sterke A/B test opzet?

Meld je nu aan voor onze Kennis & Koffie op dinsdag 14 februari 2023, van 09:30 tot 10:30 uur. Hierin vertelt Erik Lauwen (Head of CRO) je alles over wat het belang is van experimenteren. Hoe doe je dit op een website die niet aan de wetenschappelijke eisen voldoet? Erik deelt 5 praktische richtlijnen voor het experimenteren op low traffic websites, zodat jouw websiteconversies sky high gaan!