-
-20% kosten per sollicitatie
-
+36% meer sollicitaties
-
+89% meer interacties met ads
Hoppenbrouwers is iets meer dan 100 jaar geleden begonnen als eenmanszaak in Udenhout. Nu hebben ze meerdere vestigingen verspreid over heel Nederland. Ze ontwerpen, installeren en onderhouden technische installaties voor mens en maatschappij.
De uitdaging
Het werven van technisch personeel is een herkenbare kwestie voor vele bedrijven. Zo ook voor Hoppenbrouwers. Zij stonden voor een enorme uitdaging: 700 vacatures op 21 locaties. Waar zit de bottleneck? De performance kant, het binnenhengelen van de massa die je bovenaan de funnel bereikt.
De route naar resultaat
De oplossing kwam in de vorm van twee strategieën: personalisatie en dynamische vacature feeds. Door de inzet van slimme technologieën en data-analyse konden vacatures direct en efficiënt onder de aandacht worden gebracht bij potentiële kandidaten. Deze aanpak zorgde ervoor dat de advertenties altijd up-to-date en relevant waren, wat de kans op succesvolle werving aanzienlijk verhoogde.