Met social advertising van lot naar droomauto

  • +11,95% uplift in autoverkopen uit Match Market Test

  • +4,6 miljoen extra omzet

  • +46,6% groei in marktaandeel

100 jaar geleden is Louwman Dealer Group opgericht als een klein familiebedrijf. Hun race naar succes is begonnen: inmiddels is Louwman gegroeid naar ruim 3.000 werknemers, en bestaat hun collectie uit topmerken als Lexus, Suzuki en Mercedes.

De uitdaging

20% meer verkopen in een wereld met dalende koopkracht? Kopers moeten over een aardig centje beschikken om te shinen in een nieuwe bolide. Naast deze uitdaging, is Louwmans social advertentiebudget 32% lager dan het voorgaande jaar. 

Dat vraagt om een unieke invalshoek. Fingerspitz neemt het stuur van Louwman over. Schakel je mee naar de hoogste versnelling?

 

De route naar resultaat

Hoe bereik je de doelgroep die genoeg geld op de bank heeft én openstaat voor een nieuwe aankoop? Door een slimme mix van bijzondere invalshoeken, creativiteit, innovatie en psychologie!

Meerdere bronnen vertelden dat je bij gelukkige geldwinnaars vraag kunt stimuleren waar deze nog niet bestaat. Tijd om te testen:

We experimenteren met verschillende doelgroepen en gewonnen geldprijzen:

Werkt dit ook als mensen net vakantiegeld hebben gehad? AI creëert lowbudget het vakantiegevoel. 

Om onze strategie te onderbouwen, zetten we een Match Market test op.

Met Hunch schakelen we ook nog door naar het laatste entry point: aandelen en crypto.

  • Benutten van Category Entry Points
  • Psychologische focus op financiële meevallers
  • Validatie door tests
  • +11,95% uplift in autoverkopen uit Match Market Test

  • +4,6 miljoen extra omzet

  • +46,6% groei in marktaandeel

Dit wil ik ook!