-
62% stijging in websitebezoeken
-
2133% meer add to carts uit product pins
-
13,38% meer omzet uit product pins
Lampidee is jouw verlichtingsspecialist en lampenwinkel in de regio. Sinds 2001 bieden ze de mooiste lampen en accessoires, met vier winkels in Barendrecht, Breda, Spijkenisse en Utrecht. Je vindt hier altijd de nieuwste woontrends en een uitgebreid assortiment lampen en ventilatoren.
“Wij met Lampidee werken al meerdere jaren met Fingerspitz samen en zijn zeer tevreden over de samenwerking. Door de jaren heen hebben we verschillende contactpersonen gehad en elke keer brengt het ons weer nieuwe succes. Fingerspitz is een aanrader als online marketingbureau.” – Maarten, eigenaar Lampidee
De uitdaging
Hoe verover je als Lampidee de jongere, online consument, middenin een energiecrisis en dalend consumentenvertrouwen? Met een duurzame SEO-strategie, streef je naar omzetgroei en minder afhankelijkheid van betaalde zoekadvertenties. Dat vraagt om innovatie.
Licht uit, spot aan – op naar meer omzet met minder kosten!
De route naar resultaat
Lampidee’s assortiment van 1.200 unieke lampen, vormde het podium voor onze aanpak.
Met een combinatie van SEO, visuele content op Pinterest en AI-gedreven productfeeds (Programmatic Pinterest Publisher), trekt Lampidee zowel jonge als oudere consumenten aan.
Het resultaat?
We implementeren AR en 360° beelden op de website voor meer betrokkenheid.
Vervolgens breiden we uit naar marketplaces. Zo boosten we interactie en hogere omzet!
- Innovatieve visualisatie: Integratie van AR en 360° beelden op productpagina’s voor een realtime winkelervaring.
- Slimme AI-gedreven marketing: Gebruik van AI voor dynamische productfeeds en Pinterest-publishers om de online zichtbaarheid te vergroten.
- Marketplaces verlicht: Versterking van de aanwezigheid op platforms zoals Bol.com om nieuwe doelgroepen te bereiken en de omzet verder te verhogen.