Ook jouw leadgeneratie winstgevender en makkelijker maken?

Leer hoe je met demand generation zorgt voor mentale beschikbaarheid

Zo staan prospects te springen om met je samen te werken.

Krijg toegang en kom erachter…

  • Wat de nieuwe spelregels van B2B leadgeneratie zijn.
  • Welke 3 niveaus van leadgeneratie naar winstmaximalisatie er zijn.
  • Hoe je behoefte creëert bij je ideale klanten

Demand generation is onmisbaar in de marketing van vandaag. En dus ook in je B2B leadgeneratie. Het trekt aandacht en interesse voor je product of dienst, met als doel nieuwe leads en meer verkoop.

Wat is demand generation?

Demand generation combineert marketing- en verkoopacties om bewustzijn en interesse bij potentiële klanten te verhogen. Het gaat verder dan normale leadgeneratie. Zo bouw je langdurige vraag op door merkbewustzijn, educatie en relatieopbouw.

Het belang van demand generation
Is verkeer en leadgeneratie ook één van jouw grootste uitdagingen? Demand generation adresseert dit door je publiek uit te breiden en kwalitatieve leads te trekken.

De focus op de hele klantreis is een ander voordeel. Bedrijven die uitblinken in lead nurturing genereren 50% meer verkoopklare leads tegen 33% lagere kosten.
Data helpt bedrijven hun doelgroep te begrijpen en strategieën aan te passen. Datagedreven beslissingen zorgen voor betere beslissingen.

Effectieve demand generation

Een effectieve demand generation strategie is essentieel voor groei. Met een mix van bewustzijn, educatie en relatieopbouw creëer je constante vraag naar je producten en diensten.

Bekijk onze video. Zo ontdek je slimme methodes met data en innovatie voor echte resultaten.