Om het jaar 2015 goed in te luiden zijn we de laatste weken druk bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuwe identiteit. “We hebben samen met ons team maar ook met klanten de kracht van Fingerspitz geanalyseerd. Op basis hiervan hebben we een nieuwe identiteit ontwikkeld”, vertelt directeur Jaap Jacobs. En daar hoort natuurlijk ook een fonkelnieuwe website bij. Deze wordt eind januari gepresenteerd samen met ons verfrissende logo en bijpassende huisstijl.
Kennis & inspiratie
“2015 belooft een uitdagend jaar te worden, waarin je veel van ons kunt verwachten”, vertelt Jaap. Naast de online marketing gerelateerde nieuwsberichten en inspirerende blogartikelen gaan we regelmatig nieuwe whitepapers publiceren. Daarin krijg je praktische tips waarmee je direct zelf aan de slag kan. Daarnaast gaan we in het nieuwe jaar events organiseren. Tijdens deze events delen wij onze kennis & kunde en leren wij jullie graag nog beter kennen.
Nog even geduld…
Op dit moment zijn we druk bezig met het afhandelen van de laatste zaken. Voordat wij onze nieuwe identiteit prijsgeven, moet je dus nog even geduld hebben. Blijf onze website, socials en nieuwsbrief goed in de gaten houden.
Fijne feestdagen!
Vanuit hier wensen wij jullie fijne feestdagen en een fantastisch nieuwjaar toe. Ook in 2015 staan we graag voor jullie klaar. Samen gaan we er weer een succesvol jaar van maken!