Adobe versterkt partnership met Fingerspitz

Adobe en Fingerspitz slaan de handen ineen en gaan intensief samenwerken op het gebied van marketing automation voor de middelgrote en grootzakelijke markt. 

Marketeers gebruiken gemiddeld meer dan 12 verschillende tools om campagnes en data te managen. Dit loopt bij menig marketeer op tot zelfs 31 tools. Daarin worden tools voor interne zaken zoals time tracking, bestanden beheren en project management niet eens meegerekend. Bovendien heeft de marketeer van vandaag een hoop uitdagingen; diverse kanalen managen, omgaan met onvoorspelbare customer journeys en het groeiende landschap van marketing technologie en de daarop resulterende integraties. Ondertussen moeten marketeers aantoonbaar resultaat behalen met alle marketing campagnes. 

Adobe heeft met het Engagement Platform Marketo de oplossing voor de marketeer van vandaag, waarbij je complexe buying journeys personaliseert en marketing- en sales teams op elkaar laat afstemmen over elk kanaal heen. Adobe en Fingerspitz startte vorig jaar het partnerschap. Dit jaar wordt de samenwerking verder ontwikkeld om organisaties te ondersteunen met deze complexe vraagstukken. Het partnerschap wordt serieus opgepakt met allereerst een event op 25 maart in Breda! Hierin wordt kennis gedeeld over leadgeneratie en hoe je sales- en marketingactiviteiten kunt automatiseren.

Sammy Abdelrahman, Sr. Sales Account Executive bij Adobe over de samenwerking met Fingerspitz: Ik ben enthousiast over de gedeelde propositie van Adobe en Fingerspitz binnen het B2B domein. In een sterk veranderende wereld, is het essentieel dat bedrijven in staat zijn om betekenisvolle relaties te bouwen met klanten en prospects. Om dit te realiseren, is het belangrijk dat bedrijven een integrale aanpak hebben binnen marketing en sales rondom data, technologie, processen en mensen. Fingerspitz heeft veel ervaring in het samenbrengen van deze aspecten én de focus op het leveren van resultaten. Dit zorgt voor een goede match binnen dit partnership, waarmee we bedrijven hier succesvol in zullen ondersteunen.

Mike Walter, Account Manager bij Fingerspitz is blij met deze ontwikkeling: “Marketo heeft door de sterke koppelingen met CRM-systemen als Salesforce en Microsoft Dynamics de beste oplossing voor marketing automation en account based marketing voor de middelgrote- en grotere bedrijven in de markt.” 

Jaap Jacobs, Managing Director bij Fingerspitz is enthousiast over het partnership tussen Adobe en Fingerspitz:We zijn verheugd dat Adobe ons heeft uitgekozen om een sterke en strategische samenwerking te vormen die verder gaat dan elkaar de bal toe te spelen. Fingerspitz streeft naar uitdagende projecten, ambitieuze resultaten en award winning cases. Adobe is met zijn software industry leader en ondersteunt ons als organisatie om onze ambities binnen het domein van B2B en automation verder waar te maken.”

Over Marketo

Adobe biedt met Marketo marketing automation software voor de middelgrote en grootzakelijke markt. Marketo stimuleert de bedrijfsgroei door complexe customer journeys te personaliseren en marketing- en verkoopteams op unieke wijze op elkaar af te stemmen over elk kanaal heen. Het platform van Marketo is rijk aan functies en is cloud-native. In tegenstelling tot andere marketing automation platformen met statische klantprofielen, optimaliseert Adobe met Marketo de klantreis door continu gepersonaliseerde content te sturen op basis van real-time data over de verschillende kanalen en touchpoints heen. Het ecosysteem van Marketo omvat meer dan 500 integratie partners en een betrokken marketing community met meer dan 65.000 leden.

Over Fingerspitz

Fingerspitz Online Marketing is een data gedreven online marketing bureau met kantoren in Breda en Eindhoven, uitgegroeid tot één van de bekendste bureaus van Nederland. Fingerspitz werkt voor klanten zoals De’Longhi, Bruynzeel Keukens en Plein. Het online marketing bureau maakt deel uit van Handpicked Agencies, een familie van award winning digital & creative agencies. Het collectief staat voor digitaal vakmanschap en bestaat uit zes labels die ieder hun eigen specialiteit, identiteit & kracht benutten.

Lees meer over