Het zijn dé vakprijzen in de Nederlandse search- en digital marketing-industrie: de Dutch Search Awards. Deze editie staan welgeteld 9 nominaties, voor de awards die jaarlijks worden uitgereikt, op naam van Fingerspitz. Voor het vierde jaar op rij is Fingerspitz onder andere kanshebber voor de hoofdprijs, in de categorie ‘Best agency small’, een prijs die het afgelopen jaar zelfs voor het eerst gewonnen werd!
Nieuw persoonlijk record
Nooit eerder werd Fingerspitz vaker genomineerd: maar liefst negen keer is de award nu in handbereik! In de volgende categorieën vielen de ingezonden cases in de smaak bij de vakjury:
Agencies & professionals
- Beste agency small: stemmen op Fingerspitz kan hier! Scroll naar beneden, selecteer Fingerspitz bij ‘Beste agency small’ en breng je stem uit!
Campagne
- Beste lokale campagne met Bruynzeel Keukens
- Beste branding campagne met REV’IT!
- Beste video campagne met Plein
- Beste CRO campagne met Azalp
- Beste CRO campagne met Plein
- Beste PPC campagne met JohnBeerens.com
- Beste SEO campagne met Lampidee
Tools & software
- Beste tools & software met IVOL
Ook feliciteren we met heel Fingerspitz de andere genomineerden voor de Dutch Search Awards!
Dutch Search Awards 2017 en 2018: beste agency en sterk in Social
In beide voorgaande jaren was Fingerspitz acht keer genomineerd voor een Dutch Search Award. 2017 was vooral het jaar van Social en kreeg Fingerspitz uiteindelijk in twee categorieën het kroontje op. De award voor ‘Beste gebruik van Social in Search’ en ‘Beste Social Advertising-campagne’ gingen mee naar de kantoren in Breda en Eindhoven.
In 2018 was het zelfs drie keer raak: een resultaat om ontzettend trots op te zijn. In de categorieën CRO en Bing werd de prijs gepakt in samenwerking met Plein. Kers op de taart was de trofee voor ‘Best Agency Small’: een categorie waarin Fingerspitz ook in de voorgaande jaren tot de top drie behoorde.