Technologieën, de bedrijfswereld en de samenleving veranderen continu. En ook klanten, concurrenten, trends en onvoorziene gebeurtenissen zijn onvoorspelbare factoren die invloed uitoefenen op onze marketingstrategie. Bijna dagelijks presenteren zich nieuwe uitdagingen die ons dwingen om onszelf te blijven ontwikkelen. Dat vergt soms veel flexibiliteit en leergierigheid. Om toch slimme keuzes te kunnen maken, en jezelf niet in al die veranderingen te verliezen, is het belangrijk om te experimenteren. Te blijven onderzoeken wat je doelgroep nu écht wil, en niet zomaar af te gaan op je gut feeling.
Daarom wil ik het in het artikel op Frankwatching graag hebben over het belang – en de kansen! – van experimenteren met je marketingstrategie. Ook wil ik je laten zien dat je hier op een laagdrempelige manier mee kunt starten.
Lees het artikel op Frankwatching
Ik schreef een artikel over het blijven experimenteren met je marketingstrategie. Dit artikel lees je op Frankwatching.
Meer over Jaap
Groeien is niets meer dan een wetenschappelijke formule.
Jaap Jacobs
Managing director