Generation MMXX: Data-driven automation at Grant Thornton

leestijd 1 minuut
19 april 2021

Generation MMXX? Klopt, generatie 2020 dus! Een generatie die innovatie omarmt en vooruit durft te kijken én denken. Een movement die letterlijk nooit stilstaat en zich blijft ontwikkelen. Deze course waarin we je leren hoe we een groot deel van onze sales- en marketingactiviteiten kunnen automatiseren, is jouw toegang tot deze generatie! 

In 2020, jawel MMXX, zijn we gestart met een serie van digitale masterclasses, waarbij we het hebben over trends, nieuwe technologieën, verbluffende inzichten en inspirerende verhalen over leiderschap. De masterclasses van vorig jaar kijk je hier terug. Op woensdag 19 mei 2021 zal er weer een nieuwe online masterclass plaatsvinden. 

Tijdens deze masterclass zal Rik Paauw,  senior online marketeer bij Grant Thornton, het gaan hebben over zijn data driven aanpak om digital marketing inspanningen te automatiseren en uit te breiden. Door middel van die aanpak neemt hij de sales verantwoordelijken bij Grant Thornton mee in online leadgeneratie om zo gezamenlijk bij te dragen aan het bedrijfsresultaat.

Dus ben jij toe aan een flinke dosis inspiratie op het gebied van automation in marketing? Meld je dan nu aan via de button hieronder en wordt meegenomen in het verhaal van Rik Paauw!