Fingerspitz geeft 10 studenten de kans om kennis te vergaren op het gebied van online marketing. Deze kennis wordt gedeeld via drie kennissessies op woensdagavond 14 mei. Via Facebook kunnen studenten zich aanmelden.
Drie kennissessies online marketing
De wereld van online marketing verandert dagelijks. Marketeers moeten dus continu op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen. In de drie kennissessies worden studenten daarom bijgepraat over de laatste ins and outs op het gebied van online marketing. Tijdens de eerste sessie staat het onderwerp zoekmachine optimalisatie centraal. Vervolgens komt na een korte pauze Facebook marketing aan bod. In de laatste sessie wordt het thema conversie optimalisatie behandeld. De avond wordt afgesloten met een hapje en een drankje, waarbij de studenten ook de gelegenheid krijgen om vragen te stellen aan de online marketeers.
Fingerspitz University voor gemotiveerde studenten
Fingerspitz University is een initiatief van het online marketing bureau Fingerspitz uit Breda. Directeur Jaap Jacobs: “Van onze eigen stagiaires horen we vaak terug dat studenten weinig tijd hebben om buiten hun opleiding ervaring op te doen in de praktijk. Met deze kennissessies haken we daar op in. We zijn blij dat we studenten nu kunnen uitnodigen in ons nieuwe pand. Zo krijgen ze naast inspirerende kennissessies ook een ‘kijkje in de keuken’ van ons bedrijf en zien ze hoe het er in de dagelijkse praktijk aan toe gaat.”
Vorig jaar
“Dit gaan we vaker doen!” was de conclusie die Jaap Jacobs vrijwel direct na de eerste Fingerspitz University trok. De aanwezige studenten waren erg enthousiast en vonden de sessies erg leerzaam. Ook was het niveau van de gestelde vragen vrij hoog. Het succes van de eerste editie is dan ook een van de voornaamste redenen dat deze sessies nogmaals georganiseerd worden.
Hoe meld ik me aan?
Studenten die geïnteresseerd zijn kunnen zich opgeven via Facebook. Uit alle aanmeldingen selecteert Fingerspitz vervolgens 10 studenten die de kennissessies op 14 mei mogen bijwonen. De kennissessies zijn dan ook bewust bedoeld voor studenten met interesse in de nieuwste online marketing ontwikkelingen. Lijkt het je leuk om erbij te zijn? Meld je dan nu aan!
Afbeelding: Een impressie van de eerste editie van de Fingerspitz University.