Een mail strategie opbouwen is niet iets wat binnen een paar weken voltooid is, vaak zitten daar al vele uren templates bouwen en verzendingen in om o.b.v. data je e-mails te optimaliseren voor beter resultaat. 

Belangrijke vraag om hierbij te stellen is: biedt het je huidige mailprogramma ook alle functionaliteiten die je nodig hebt om je e-mail strategie succesverhaal te laten zijn?

Flows & templates bouwen in een handomdraai

Is je antwoord nee? Dan kan Klaviyo zomaar eens de boost zijn waar je naar op zoek bent voor jouw e-mail strategie én opbrengsten – zeker in de wereld van e-commerce! Om je eerste zorgen maar vast weg te nemen: je geschiedenis uit je oude mailprogramma zoals Mailchimp raak je niet kwijt. Alle leadinfo & data die erin staat, zet je moeiteloos over naar het nieuwe platform. Mocht er nog geen connectie bestaan met je huidige ESP, dan kun je nog altijd een CSV bestand met data in Klaviyo laden. Grootste gemak van Klaviyo; het kent tal van transactionele e-mail templates en flows die je gemakkelijk kunt implementeren, zoals abandoned shopping cart reminders en verjaardagscampagnes.  

Voorspellen & personaliseren

De tool geeft je bovendien inzicht in de loyaliteit van je klanten. Ook het voorspellen van aankopen, het uitbrengen van gepersonaliseerde product aanbevelingen en het in kaart brengen van je customer lifetime value behoren tot de mogelijkheden. 

Zat je dus stiekem al na te denken over een nieuwe e-mail service provider? Wil je samen met een Fingerspitz’er eens sparren over de mogelijkheden binnen Klaviyo die interessant zijn voor jouw doelstellingen? Laat het ons weten!