Positionering

Als het aan jou ligt, kiest je klant nog té vaak voor je concurrent. Vreemd, want jouw product of dienst is misschien wel beter. In veel gevallen ligt dat aan je propositie, of merkpositionering. De centrale vraag: welke indruk laat je achter in het geheugen van de klant?

Workshop: positoneren

  • Inspirerende workshops
  • Begeleiding en consulting van gecertificeerde experts
  • Op basis van het brand key-model
  • Het resultaat: een kraakheldere merkpositionering

Voor vrijwel iedere organisatie heeft de positionering van het merk een gigantische impact. Je wilt de juiste indruk achterlaten bij je doelgroep: een duidelijke boodschap, uitdragen wie je wilt zijn en wie zíj willen dat je bent. Het blijkt essentieel voor positieve resultaten en uiteindelijk exponentiële groei.

Het antwoord op dit soort creatieve vraagstukken is vaak een digitale marketing strategie.

Eerste stap

Je hebt ambities. Doelen die je wilt behalen. Voor ons, als strategisch partner, is het belangrijk dat we die begrijpen. Daarom maken we eerst een afspraak om kennis te maken. Daarna volgt een advies over hoe we je ambities het beste waar kunnen maken.

Eindresultaat

Het eindresultaat van de workshop is een brand manifesto, of een brand key. Dit vormt de basis van al je toekomstige marketing en communicatie. En het werkt heerlijk, want hiermee creëer je een kapstok, met als gevolg dat je merk karakter en herkenbaarheid voor je doelgroep bouwt. Deze sessie vormt een onmisbaar onderdeel van het strategisch traject.

Strategisch advies nodig?

Je bent ambitieus, en bovendien een kraakhelder doel voor ogen. We zijn benieuwd naar je toekomstplannen, en vooral hoe jij denkt die te bereiken. We bieden je maar wat graag de juiste hulpmiddelen aan.

Kom eens langs voor een kop koffie en een goed gesprek. Vinden we leuk!