Remarketing

Overtuig de twijfelende klant! Met remarketing bereik je potentiële klanten die nét dat laatste duwtje in de rug nodig hebben. Mensen die je site wegklikken zonder actie te ondernemen. Die hun virtuele winkelwagentje achterlaten, of je contactformulier wel hebben ingevuld maar vervolgens niet verzonden.

De voordelen van remarketing

  • Mensen bereiken die al geïnteresseerd zijn
  • Toon superrelevante advertenties
  • Beslissingen van potentiële klanten beïnvloeden
  • Snel aan de slag met je bestaande campagnes
  • Bijsturen op basis van concrete data 

Allerlaatste duwtje in de rug

Je kent het wel: je bezoekt een website of webshop, en bekijkt een paar producten of diensten. Maar je twijfelt of dit wel is wat je zoekt, of bent benieuwd naar de concurrentie, dus klik je de website voor nu even weg.

De daaropvolgende dagen zie je een advertentie van precies datzelfde product. Dát is nou remarketing: je toont je advertentie aan bezoekers die al eens interesse hebben gehad in je product of dienst.

Remarketing werkt ontzettend goed. We boeken er geweldige resultaten mee, en is voor veel klanten een onmisbaar onderdeel van de online strategie geworden. Je geeft bezoekers nét dat laatste duwtje in de rug.

Remarketing

Door middel van cookies sla je een bezoek aan een bepaalde pagina op. Die cookie mag je gebruiken om deze zelfde persoon opnieuw te bereiken, met een relevante advertentie. Als je dit slim toepast, zul je zien dat remarketing resulteert in een waanzinnig hoge ROAS.

Zowel in Search als op social media

Het mooiste: deze remarketinglijsten werken met tekstadvertenties op Google, maar ook op social media kanalen zoals FacebookYouTube en LinkedIn. En ook in combinatie met Display, waarbij je visuele advertenties op andere websites toont.

Met dynamische advertenties kun je zelfs het bekeken product of dienst extra uitlichten aan de persoon in kwestie. Hoe vaak en voor hoe lang de advertenties verschijnen, bepaal je zelf. Super slim! Ook handig is dat wij je campagnes kunnen onderwerpen aan allerlei analyses en tests. En dat we ze op basis van concrete data direct kunnen aanpassen, als dat nodig is.

Wil jij ook meer grip op je klanten?

Wil je hen nét dat laatste duwtje in de rug geven? Dan is remarketing echt iets voor jou. Stel ons je vraag!