Innovative General

 

 

Nice! Jouw blik is continu gericht op de toekomst. Je hebt echt een grote voorsprong in de markt. Dat komt omdat je jezelf continu blijft ontwikkelen.

Wil je zo blijven doorgaan? Verdiep je de komende periode vooral in nieuwe en aankomende technologieën en werkwijzen. Daarmee ga je niet niet alleen persoonlijke, maar vooral ook organisatorische groei realiseren.

 


 

 

Dit is jouw online marketing survival kit:

 Gebruik het lab om te blijven onderzoeken en experimenteren, zodat ontwikkeling nooit stopt.

Gebruik het leerboek over code om je development skills op te krikken. Ontwikkel je expertise verder door en investeer in kennis over innovatie en growth hacking.

Gebruik het kompas om je focus te houden op de belangrijkste doelen, en zowel persoonlijke als organisatorische groei te realiseren.


Benieuwd naar de score van je collega?

Vul een e-mailadres in, en we sturen hem of haar een uitnodiging om de test ook te doen!

Handige tips

Innovatie

Een goede basiskennis over coderen gaat je ontzettend ver brengen. Zo kun je zelf snelle optimalisaties op je website of binnen bijvoorbeeld Google Tag Manager instellen. Ook wordt het op die manier makkelijker om zelf elementen te koppelen en te bouwen. Voor technische problemen heb je dan geen developer meer nodig.

Met wat basiskennis over HTML, CSS en JavaScript kom je al een heel eind. Op Codecademy kun je gratis je skills in deze drie talen opdoen.

Wil je voorop lopen wat betreft updates over groei, door middel van slimme technologie? Een goed begin is om je te abonneren op de nieuwsbrief The Exponential View, van Azeem Azhar. Hij update je iedere zondag over de laatste ontwikkelingen, trends en tips voor slimme groei.

Experimenteren

Volgens Mark Zuckerberg en Jeff Bezos, oprichters van Facebook en Amazon, is het dé nummer 1 strategie: experimenteren. Zuckerberg zegt zelfs dat er ‘niet 1, maar misschien wel 10.000 versies van Facebook live staan.’ En dat allemaal met één doel: kijken welke het beste werkt.

Kortom: experimenteren is nodig, als je wilt groeien. Michael Simmons legt uit dat 10.000 experimenten je verder brengen dan 10.000 uur werken.

 

Volgende stap: test de digitale volwassenheid van je organisatie

Met de Digital Growth Grader test je de digitale volwassenheid van je organisatie. Doe de test, zie waar je staat & groei door!

Start de Digital Growth Grader