Customer Data Platforms: wat kun je ermee?

Iedere maand organiseren wij een Kennis & Koffie. Tijdens de Kennis & Koffie bespreken we de belangrijkste online marketing trends en ontwikkelingen, inspirerende content & slimme hacks! In verband met het coronavirus organiseren we deze kennissessies op dit moment enkel in digitale vorm.

CDP’s en DMP’s. Je hoort er van alles over de laatste tijd, maar wat is het nou precies? Waarom heb jij zoiets nodig? Tijdens deze kennissessie leggen we het je allemaal haarfijn uit. Mike laat je zien hoe je de keuze voor een tool maakt (machine learning versus business rules), hoe het implementatieproces van een customer data platform eruit ziet én hoe zo’n traject zich vormt, zodat je het effectief kunt inzetten. Daarnaast gaan we in op de evaluatie van optimalisatie van het traject, zo bepaal je eenvoudig het succes van het CDP.

Door het opslaan van gedrag, voorkeuren en interacties is het met een CDP mogelijk persoonlijke customer journeys op te stellen. Tim vertelt je precies hoe dat elk individu op zijn/haar wenken bedient wordt en hoe dit een positief effect heeft op o.a. de online conversie.

Op dinsdag 9 juni van 09.30 – 11.30 uur organiseren wij voor onze klanten weer een Kennis & Koffie. Tijdens deze Kennis & Koffie bespreken Mike Walter (Account Manager Data & Automation bij Fingerspitz) en Tim van Ijsendoorn (Partner & Innovation Manager bij Fingerspitz) meer over customer data platforms en waarom elk bedrijf hiermee aan de slag moet.

Deelname is gratis. Inschrijven is verplicht.