Welke CRO onderdelen moet jij áltijd aan hebben staan?

Iedere maand organiseren wij een Kennis & Koffie. Tijdens de Kennis & Koffie bespreken we de belangrijkste online marketing trends en ontwikkelingen, inspirerende content & slimme hacks! In verband met het coronavirus organiseren we deze kennissessies op dit moment enkel in digitale vorm.

Conversie optimalisatie is een ongoing process. Net als dat je website altijd in ontwikkeling is, wil je je conversie ook continu blijven verbeteren. Bepaalde CRO onderdelen moet je altijd in je standaard toolkit hebben staan. Tijdens deze kennis & koffie zullen Desiree en Jonas je meenemen in 4 essentiële onderdelen:

  • Heatmaps & Recordings (Hotjar)
  • Formulier analytics (Zuko)
  • Surveys
  • Easy technische check in Google analytics

Aan de hand van deze 4 onderdelen, kom je erachter hoe bezoekers je website gebruiken, waar ze op vast lopen en hoe je dit kunt oplossen. En dat op een hands-on manier.

Op dinsdag 7 juli van 09.30 – 11.30 uur organiseren wij weer een Kennis & Koffie. Tijdens deze Kennis & Koffie bespreken Desiree van der Horst (Growth & Experiment agitator bij Fingerspitz) en Jonas Timmer (CRO Lead bij Fingerspitz) meer over de essentiële CRO onderdelen.

Deelname is gratis. Inschrijven is verplicht.